مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-22اقتصادي

ترددهای برون شهری در محورهای آذربایجان شرقی 65 درصد افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: فروردین ماه سال جاری 19 میلیون و 517 هزار ترددخودرو درمحورهای استان ثبت شد که نشانگر افزایش 65 درصدی نسبت به سال گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اروجعلی علیزاده اظهار کرد: این آمار از 82 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مختلف آذربایجان شرقی به دست آمده است.

وی افزود: از کل ترددهای ثبت شده در فروردین ماه امسال 14 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 86 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

وی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از 2 میلیون و 689 هزار تردد، تبریز- صوفیان با بیش از یک میلیون و 616 هزار تردد، ایلخچی- آذرشهر با بیش از یک میلیون و محور بناب – مراغه با بیش از 468 هزار تردد را پرترددترین محورهای آذربایجان شرقی در فروردین ماه اعلام کرد.

علیزاده گفت: محور ملکان - بناب و محورهای رفت و برگشت میاندوآب - ملکان از دیگر محورهای پرتردد استان در این بازه زمانی بودند.

وی گفت: درحال حاضر مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با 24 دوربین نظارت تصویری، 88 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال که 11 سامانه با پیشرفت بالای 90 درصد نیز در شرف راه اندازی است، هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر و 82 دستگاه تردد شمار آنلاین در سطح محورهای مختلف وضعیت تردد خودروها در استان را رص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترددهای برون شهری در محورهای آذربایجان شرقی 65 درصد افزایش یافت

ترددهای برون شهری در محورهای آذربایجان شرقی 65 درصد افزایش یافت