مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-22سياسي

عملیات ساخت 1000 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج کلنگ زنی شد


عملیات ساخت 1000 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج کلنگ زنی شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی اولین واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج، گفت: مسکن یکی از اولویت های اساسی و از نیازمندی های مهم مردم بوده و باید با حساسیت و رعایت همه دستورالعمل ها، ساخت و سازها با اصول مهندسی اجرایی شود.

حسین کلانتری با بیان اینکه عملکرد استان در حوزه مسکن در دولت تدبیر و امید حدود 2 برابر 35 سال گذشته بوده است، افزود: چهار هزار و 400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دولت 35 هزارمین واحد مسکن روستایی محرومان مقاوم سازی شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان دولت 3 هزار و 400 واحد مسکن محرومان به بهره برداری می رسد.

کلانتری خاطرنشان کرد: در طرح بازآفرینی شهری در بین 3 استان برتر کشور هستیم و تاکنون 35 هزار واحد در استان مقاوم سازی شده است که از این تعداد 15 هزار واحد معادل 50 درصد در دولت تدبیر و امید مقاوم سازی شده است.

استاندار در این مراسم بر تسریع در روند عملیات اجرایی واحدهای در حال ساخت تاکید کرد و گفت: در تلاشیم که بر اساس برنامه زمانبندی واحدهای مسکونی در حال ساخت را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 1000 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج کلنگ زنی شد

عملیات ساخت 1000 واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج کلنگ زنی شد