مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-22اقتصادي

اولین اقدام فراگیر سال 1400 در استان اردبیل برگزار شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای اولین اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع در سال 1400 و با محوریت عبور از پیک تابستان در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای اولین اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع در سال 1400 و با محوریت عبور از پیک تابستان در سطح استان خبر داد.

حسین قدیمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: اهداف این اقدام فراگیررا اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع، کاهش تلفات شبکه، کاهش پیک و حفظ آمادگی همکاران برای مقابله با بحران ها برشمرد.

وی افزود: این اقدام فراگیر همزمان با سراسر کشور، با حضور 105 نفر از همکاران در قالب 44 اکیپ عملیاتی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نظارت گروه ایمنی در استان اردبیل در حال برگزاری می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه اقدامات اجرایی امروز همکاران را در سطح استان تعدیل روشنایی معابر درون شهری و بین شهری، جمع آوری برق های غیر مجاز، مقابله با دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز و هم چنین اصلاح ضعف برق مناطق از جمله منطقه سینا در شهر اردبیل بیان کرد.

قدیمی گفت: در منطقه سینا با تعدیل فیدرهای فشار ضعیف و خروج 2 فیدر فشار ضعیف، هم در سطح فشار متوسط و هم در سطح ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اقدام فراگیر سال 1400 در استان اردبیل برگزار شد

اولین اقدام فراگیر سال 1400 در استان اردبیل برگزار شد