مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-22سياسي

نمایندگان مجلس بانی مرگ مطبوعات نشوند


رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران گفت: نمایندگان مجلس مازندران در حمایت از مطبوعات مسبب مرگ مطبوعات نشوند.

- ساسان شیخی در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به طرح موضوع عدم انتشار آگهی ها دولتی در مطبوعات این بار توسط مجلس، اظهار کرد: در چند ماه گذشته دولت مصوبه ای داشت که فرایند انتشار آگهی های دولتی در روزنامه ها تغییر کرده و چاپ نشود.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع با واکنش فعالان رسانه های چاپی مواجه شده که در نخستین جلسه هیأت دولت ماده 14 اصلاح شده و ادارات همچون گذشته الزام به توزیع آگهی ها در روزنامه ها شدند.

رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران  خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته در نامه ای به دولت اصلاح ماده 14 را نپذیرفت و اعلام کرد باید همان بند قبلی که عدم انتشار آگهی های دولتی در روزنامه ها است باید اجرا شود که این موضوع قطعا قطع به یقین مرگ روزنامه های کشور را در بر دارد.

 وی که به نمایندگی از جامعه مدیران روزنامه های استان مازندران و سرپرستان روزنامه ها و همچنین مدیران هفته نامه ها صحبت می کرد، از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که در دفاع از نشریات مکتوب ورود پیدا کرده و مانع مرگ مطبوعات با دستان مجلس شورای اسلامی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس بانی مرگ مطبوعات نشوند

نمایندگان مجلس بانی مرگ مطبوعات نشوند