مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-22اقتصادي

جزییات افزایش تعرفه برق اعلام شد


مدیر عامل توانیر جزییات افزایش تعرفه برق را اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه هیات وزیران تعرفه مشترکان برق از اول اردیبهشت افزایش یافت اما این افزایش شامل مشترکان کم مصرف نمی شود و مشترکان پر مصرف نیز از خرداد ماه مشمول 16 درصد افزایش تعرفه دیگر خواهند شد.

- مدیر عامل توانیر جزییات افزایش تعرفه برق را اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه هیات وزیران تعرفه مشترکان برق از اول اردیبهشت افزایش یافت اما این افزایش شامل مشترکان کم مصرف نمی شود و مشترکان پر مصرف نیز از خرداد ماه مشمول 16 درصد افزایش تعرفه دیگر خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن متولی زاده امروز در حاشیه آغاز مرحله نخست اقدام فراگیر توزیع برق در سال 1400 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشترکان کم مصرف به دلیل بهره مندی از تخفیف کم مصرفی خود و رایگان شدن قبض برق مشمول افزایش تعرفه مصوب هیات وزیران نخواهند شد، اظهار کرد: براساس مصوبه هیات وزیران و در طرح برق امید مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شده اند.

وی ادامه داد: عملکرد این طرح در6 ماه گذشته نشان داد حدود هفت میلیون مشترک توانستند با رعایت الگوی کم مصرفی در محدوده کم مصرف قرار گیرند و از صورت حساب با تخفیف 100 درصدی برخودار شده و قبض رایگان دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش تعرفه برق اعلام شد

جزییات افزایش تعرفه برق اعلام شد