مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-22سياسي

عزم جدی برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی ایجاد شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: باید از طریق استفاده از ظرفیت رسانه ها و گروه های مرجع، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: باید از طریق استفاده از ظرفیت رسانه ها و گروه های مرجع، گفتمان مسلم و عزم جدی برای افزایش رعایت شیوه نامه ها در جامعه ایجاد شود.

بدر شکوهی روز پنجشنبه در جلسه نظارت بر پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: تثبیت وضعیت بیماری کرونا دغدغه همه مسئولان است که ارتباط تنگاتنگی با همکاری و همراهی مردم دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه، رسانه ها نقش به سزایی در راستای همراه کردن مردم برای رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و عدم عادی انگاری دارند.

وی با بیان این که مدافعان سلامت، ایثارگرانه و مجاهدانه برای تامین و تضمین سلامت مردم با شایستگی تمام تلاش می کنند، گفت: متاسفانه در افکار عمومی عادی انگاری نسبت به شرایط کروناا اتفاق افتاده که این خطر بسیار بزرگی است و باید برای جلوگیری از این موضوع برنامه ریزی کرد.

شکوهی اضافه کرد: طرح جامع مدیریت هوشمند براساس وضعیت کرونایی شهرستان ها ترسیم شده و مسئولیت اجرای این طرح در شهرستان ها نیز برعهده فرماندارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی ایجاد شود

عزم جدی برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی ایجاد شود