مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-22سياسي

نشست کتابخوان تخصصی «زمین، مادری مهربان» برگزار شد


نشست کتابخوان تخصصی «زمین مادری مهربان» به مناسبت روز جهانی زمین پاک در فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نشست کتابخوان تخصصی زمین، مادری مهربان در فرمانداری بهار با حضور احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار؛ عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان؛ محسن جعفری نژاد ، رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بهار به معرفی کتاب طراحی جامع حفاظت و حمایت منابع طبیعی و در نهایت جعفرنژاد بسطامی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به معرفی کتاب بهار خاموش پرداختند.

مأموریت الهی ما حفظ زمین است فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه در آیه 57 و 58 سوره اعراف خداوند به زمین پاک اشاره کرده است افزود: اشاره قرآن به زمین پاک نشانه این است که ما مأموریت داریم در ارتباط با حفاظت از زمین پاک، جهد و کوشش کنیم.

احسان قنبری با تأکید بر اینکه خیلی وقت ها به زمین ظلم می کنیم تصریح کرد: زمین، مادری مهربان شعاری پرمفهوم است و چنان خود را حفظ می کند که بیش از این دچار ظلم نشده و به یغما نرود.

وی با اشاره به اینکه گاهی از اتفاق هایی که روزی زمین رخ می دهد، شرمنده می شویم ادامه داد: ساخت وسازهای بی رویه، تغییر کاربری های بی رویه، افزایش زباله ها نشانه هایی از نامهربانی با زمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کتابخوان تخصصی «زمین، مادری مهربان» برگزار شد

نشست کتابخوان تخصصی «زمین، مادری مهربان» برگزار شد