مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-22اقتصادي

اطلاعات مشتریان به سرقت نرفته است/مناطق آزاد استانداردها را رعایت نکرد


شرکت ابرآروان در توضیحات اعلام کرد با توجه به حمله هکری که به دیتا سنترهای این شرکت شده اطلاعاتی از مشتریان سرقت نشده و مناطق آزاد از داده های حیاتی خود پشتیبان گیری نکرده و باید در دیتا سنتر دیگری نسخه پشتیبان تهیه می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت ابرآروان به خبر اختلال در صدور مجوزهای تولید در مناطق آزاد/ اطلاعات در حال بازیابی است  واکنش نشان داده و توضیحاتی را در این زمینه به خبرگزاری فارس ارائه کرد.

در این توضیحات به دو نکته برای شفاف سازی آمده است: نکته اول، طبق شروط استفاده از محصول رایانش ابری آروان و مطابق با استاندارد جهانی استفاده از این محصول، پشتیبان گیری از داده های حیاتی در تعهدات مشتری است که متاسفانه به دنبال اتفاق رخ داده برای ابر آروان، مشخص شد تعدادی از مشتریان، از داده های حیاتی خود پشتیبان گیری نکرده اند.

همچنین در متن قرارداد سطح کیفیت خدمات ابرآروان که به تایید تمام مشتریان می رسد، شفاف مشخص شده است برای سرویس های با سطح حساسیت حیاتی و بالا علاوه بر تهیه نسخه پشتیبانی سرویس می بایست حتما در بیش از یک دیتاسنتر دپلوی شود.

آن دسته از مشتریانی که طبق استانداردهای پیشنهادی آروان الزامات را انجام داده بودند از همان ابتدا، بدون مشکل به ارائه سرویس خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مشتریان به سرقت نرفته است/مناطق آزاد استانداردها را رعایت نکرد

اطلاعات مشتریان به سرقت نرفته است/مناطق آزاد استانداردها را رعایت نکرد