مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-22حوادث

نجات 7 نفر در انفجار یک آپارتمان مسکونی در مشهد


مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع انفجار توام با آتش سوزی یک آپارتمان مسکونی در بولوار طبرسی این شهر و نجات 7 فرد گرفتار از میان آتش و آوار توسط آتش نشانان و نجاتگران این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ا 1400 در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125و اعلام وقوع انفجار توام با آتش سوزی طبقه اول یک آپارتمان مسکونی4طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و آوار، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره 8 را به محل حادثه در بولوار طبرسی شماره 5 اعزام کرد.

وی افزود: نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند که شدت انفجار و آتش سوزی ناشی از آن، باعث تخریب بخشی از یک منزل مسکونی 80 متری و گرفتار شدن ساکنان در طبقات شده بود که بلافاصله امدادگران و آتش نشانان با تقسیم به چند گروه ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

عظیمیان خاطرنشان کرد: آتش نشانان 7 فرد حادثه دیده را که در میان آنها 3 کودک نیز بودند، برای سیر مراحل پزشکی تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

این گزارش می افزاید؛ علت اولیه این حادثه نشت گاز شهری ارزیابی شده و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 7 نفر در انفجار یک آپارتمان مسکونی در مشهد

نجات 7 نفر در انفجار یک آپارتمان مسکونی در مشهد