مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-22اقتصادي

تلاش برای بازگشت رونق تولید به 47 کارخانه در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان از تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در 47 واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک ها در سال جدید خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در 47 واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک ها در سال جدید خبر داد.

هادی هاشمیان گفت: این واحدها سالهای گذشته از سوی بانکها در ازای طلبشان از مالکان، تملک شده و بررسی نشان می دهد که متاسفانه بیشتر این واحدها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

وی افزود: در ادامه تلاش های قضایی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، تمرکز امسال دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بر بازگشت رونق تولید به این 47 کارخانه است.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: علت تعطیلی این واحدها و راهکارهای فعال کردن دوباره آنها در نشست های جداگانه با مدیران عامل بانکهای استان و مالکان این واحدها بررسی می شود.

هاشمیان ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال همه این واحدها، تولید را از سربگیرند.

وی با تاکید بر این که توقیف واحدهای تولیدی آخرین گزینه برای وصول دیون است و هیچ بانکی حق ندارد کارخانه و واحد تولیدی را تملک کند، گفت: در اغلب موارد وقتی واحدی تملک شده و به افراد دیگری واگذار می شود، آن واحد همچنان غیرفعال و تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگشت رونق تولید به 47 کارخانه در گلستان

تلاش برای بازگشت رونق تولید به 47 کارخانه در گلستان