مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-22حوادث

بی مهری به اورژانس کهگیلویه و بویراحمد / ضرب و شتم نیروهای اورژانس 115


سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در جریان امدادرسانی به فرد بیمار، نیروهای اورژانس مورد ضرب و شام قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد گفت:شب گذشته ساعت 23 بامداد طی تماس با اورژانس 115 یاسوج، مبنی بر کمک به خانمی جوان که به علت مسمومیت با الکل دچار عوارض شده بود، بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 پایگاه مادوان به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه شخص بیمار با خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت بود، گفت: جنب زندان مرکزی پرسنل اورژانس 115 به خودرو مذکور رسیدند و بلافاصله بر بالین بیمار حاضر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بیمار و بعد از انجام معاینات پزشکی اولیه توسط نیروهای اورژانس، تصمیم به انتقال بیمار گرفتند اما همراهان بیمار جهت انتقال شخص بیمار به مرکز درمانی همکاری نکرده و اصرار به درمان در آمبولانس داشتند.

وحدت نژاد افزود: با توجه به محدودیت های نیروهای اورژانس 115 در درمان بیمار و یا مصدومین و طی راهنمایی های لازم به همراهان بیمار در خصوص انتقال فرد بیمار، در نهایت پرسنل اورژانس 115 با مقاومت شدید همراهان بیمار مواجه و در نهایت منجر به ضرب و شتم دو نفر از پرسنل اورژانس 115 شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری به اورژانس کهگیلویه و بویراحمد / ضرب و شتم نیروهای اورژانس 115

بی مهری به اورژانس کهگیلویه و بویراحمد / ضرب و شتم نیروهای اورژانس 115