مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-22سياسي

آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد خبر داد.

اسفندیار برخه با بیان اینکه این پروژه طی دو سال گذشته با وجود انعقاد قرارداد با شرکت حفار و بدلیل معارضات اجتماعی متاسفانه تعطیل و راکد مانده بود، افزود: در پی دستور استاندار و بازدید حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و با رایزنی های نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همکاری ستودنی دادستان، نیروهای انتظامی و اهالی روستای ساران این معارض برطرف و پروژه مذکور وارد فاز عملیاتی شد و تلاش می شود این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: چاه جدید در نزدیکی چاه قدیمی جانمایی و حفر خواهد شد و بر اساس مطالعات فنی هیچ تاثیری در روند کاهش آبدهی چاه آب شرب منطقه ساران ندارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اهالی روستای ساران با مذاکرات و صحبت های صورت گرفته و کارهای کارشناسی در این زمینه توجیه و تعامل خوبی داشتند و خوشبختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا

آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا