مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-22اقتصادي

فرصت دو هفته ای پیله وران سیستان و بلوچستان جهت اخذ کارت مبادلات الکترونیک


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: پیله وران استان تنها دو هفته فرصت دارند تا برای دریافت کارت مبادلات الکترونیک خود اقدام کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: پیله وران استان تنها دو هفته فرصت دارند تا برای دریافت کارت مبادلات الکترونیک خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در نشست مبادلات مرزی استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: کارت های پیله وری برای بهره بردن مرزنشینان از ظرفیت های مرزی صادر شد و این افراد می توانند تحت پوشش معاملات پایا پای از کشورهای همسایه برخی کالاهای تعریف شده را به کشور وارد کنند و برای ساماندهی آنان مقرر شد کارت های مرزنشینی به کارت های مبادلات الکترونیک تبدیل شوند.

وی بیان کرد: پیله وران استان تنها دو هفته فرصت دارند تا برای دریافت کارت مبادلات الکترونیک خود اقدام کنند و افرادی که پیش از این کارت مرزنشینی داشته اند می توانند برای تعویض کارت خود اقدام کنند اما آن دسته از کسانی که به تازگی و برای اولین بار درخواست دریافت کارت مرزنشینی می دهند باید تمامی روال قانونی را پشت سر بگذارند.

زنگنه افزود: این کارت ها در راستای انجام مبادلات مرزی با عنوان مبادلات پایا پای و ورود برخی کالاهای اساسی کشور توسط پیله وران تعریف شده و قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دو هفته ای پیله وران سیستان و بلوچستان جهت اخذ کارت مبادلات الکترونیک

فرصت دو هفته ای پیله وران سیستان و بلوچستان جهت اخذ کارت مبادلات الکترونیک