مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-04-22حوادث

جزییاتی تازه از قتل دختر 13 ساله جیرفتی


چند روز پس از قتل دردناک مبینا 13 ساله در روستای سعیدآباد ایلخانی در حوالی جیرفت، یکی از بستگان او جزییات تازه ای از این جنایت هولناک را فاش کرد.

- چند روز پس از قتل دردناک مبینا 13 ساله در روستای سعیدآباد ایلخانی در حوالی جیرفت، یکی از بستگان او جزییات تازه ای از این جنایت هولناک را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: صبح شنبه گذشته جنایتی در روستای سعیدآباد ایلخانی رقم خورد که مردم روستا را شوکه کرد.

آن روز دختر 13 ساله ای به نام مبینا زمانی که در خانه شان تنها بود، توسط یکی از اهالی روستا به قتل رسید و وقتی پلیس وارد ماجرا شد، در کمتر از 24 ساعت توانست عامل این جنایت را شناسایی و دستگیر کند.

اما انگیزه قاتل از ارتکاب این جنایت چه بود و دختر تیزهوش روستا چطور به قتل رسید؟ ایوب امیری ، یکی از بستگان مبینا می گوید: روزی که مبینا به قتل رسید، پدر و مادرش برای انجام کارهای ثبت نام او در مدرسه تیزهوشان و همچنین کارهای بیمه به جیرفت رفته بودند.

مبینا به همراه دو برادرش که از خودش کوچک تر هستند در خانه تنها بودند اما بچه ها آنقدر بازیگوشی و سر و صدا می کردند که او از عهده مراقبت از آنها برنمی آمد.

برای همین با مادرش تماس گرفت و گفت که بچه ها را به خانه پدربزرگش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تازه از قتل دختر 13 ساله جیرفتی

جزییاتی تازه از قتل دختر 13 ساله جیرفتی