مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-22اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بهترین فرصت عرضه فرش دستباف ایرانی


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه فرش می گوید: زمانی بزرگترین تولیدکننده ابریشم بودیم و صادر می کردیم ولی امروز به وارد کننده آن تبدیل شده ایم، - مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه فرش می گوید: زمانی بزرگترین تولیدکننده ابریشم بودیم و صادر می کردیم ولی امروز به وارد کننده آن تبدیل شده ایم، وقتی مواد اولیه گران می شود روی قیمت تمام شده تولید فرش هم اثر می گذارد.

عبداله بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه فرش اظهار کرد: در حالی که زمانی بزرگترین تولیدکننده ابریشم بودیم و صادرات می کردیم اکنون به بزرگترین واردکننده ابریشم جهان تبدیل شده ایم.

در بحث نوغانداری و افزایش تولید پیله ابریشم کار به کندی پیش می رود و در حوزه فناوری فرش هم اقدامات خوبی شکل نگرفته است.

وی افزود: متاسفانه مواد اولیه فرش خیلی گران شده به نحوی که تنها 400 گرم پشم خوب یک میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و همین امر موجب شده تا قیمت تمام شده تولید هم بالا برود.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف طی سال گذشته موضوع تحریم ها و مصوبه تعهد ارزی از یک طرف و گرانی مواد اولیه، نبود بیمه، کرونا و عدم برگزاری نمایشگاهها از طرف دیگر لطمه شدیدی به صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بهترین فرصت عرضه فرش دستباف ایرانی

برگزاری نمایشگاه بهترین فرصت عرضه فرش دستباف ایرانی