مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-22اجتماعي

اختلاف دمای هوای استان اصفهان به 35 درجه سانتی گراد رسید


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی گفت: اختلاف دما هوا در گرمترین و خنک ترین نقاط استان اصفهان به 35 درجه سانتی گراد می رسد.

- ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ متناوب امواج ناپایدار به استان است از این رو افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق به ویژه مناطق غربی اصفهان را در برمی گیرد.

وی با بیان اینکه ناپایداری های جوی تا یکشتبه هفته پیش رو ادامه خواهد یافت، افزود: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک محلی در نواحی شرقی استان در روزهای جمعه و شنبه پیش بینی می شود؛ همچنین احتمال بارش های رگباری در این مناطق وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 33 درجه سانتی گراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به 16 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای 38 درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان تا فردا پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف دمای هوای استان اصفهان به 35 درجه سانتی گراد رسید

اختلاف دمای هوای استان اصفهان به 35 درجه سانتی گراد رسید