مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-22سياسي

استاندار تهران: تلاش کردیم در تأیید صلاحیت ها حقی ضایع نشود


استاندار تهران درباره انتخابات پیش رو گفت: تمام تمهیدات لازم را به کار گرفته ایم تا در تأیید صلاحیت ها حقی ضایع نشود تا شاهد حضور حداکثری آحاد مردم باشیم چراکه مشارکت حداکثری پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی  و استاندارها به ویژه استانداری تهران این است که زمینه مشارکت آحاد جامعه را فراهم کنند، لذا اجرای قانون و بی طرفی برای ما مهم بوده است تا بتوانیم همه مقدمات و تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری آحاد مردم فراهم کنیم.

محسنی بندپی افزود: آنچه که شفاف و روشن است، تمام هم و غم ستاد انتخابات وزارت کشور و استان تهران این است که بر اساس قانون عمل کند و هیچ داوطلب و شرکت کننده ای نبود که حقی از آن ها ضایع شود.

وی در انتها با بیان اینکه مشارکت مردم پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: به همه سازمان های و انجمن ها و حتی احزابی که مجوز دریافت کرده اند، اطلاع رسانی شده است، زمان شکوفایی یک حزب، انجمن و تشکل، حضور و مشارکت در انتخابات است و هر روز این اطلاع رسانی را داریم چرا که مشارکت مردم می تواند بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و اقتدار ملت در گرو این است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: تلاش کردیم در تأیید صلاحیت ها حقی ضایع نشود

استاندار تهران: تلاش کردیم در تأیید صلاحیت ها حقی ضایع نشود