مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-22سياسي

مکاتبات ظریف با رهبری در مورد انتخابات؟


میرزایی نیکو نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: آقای ظریف هم در مکاتباتش با رهبری و هم در اظهاراتش چندین بار قسم و آیه آورده است که نخواهد آمد.

البته ممکن است بعدها جاهایی سفارش کنند یا فشار بیاورند که ایشان بیاید و ممکن است اتفاق بیفتد اما تا امروز حداقل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تاکنون کاندیدای از سوی جبهه اصلاحات انتخاب نشده است.

قاسم میرزایی نیکو در خصوص حضور محمدجواد در انتخابات و این که گفته می شود وی کاندیدای جریان اصلاحات خواهد بود، گفت: هنوز هیچ چیز در جبهه اصلاحات قطعی نشده و همان فرآیندی که گفته شده است انجام می شود؛ یعنی 10 نفر معرفی می شوند، هنگامی که یک سوم آرا را به دست آوردند به عنوان گزینه نهایی انتخاب می شوند و تا جایی که من اطلاع دارم دوستانی در تماس با جبهه، ابراز تمایل کرده اند که در فرآیند قرار گیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: جبهه اصلاحات ایران برای خودش ساز و کاری تنظیم کرده است مبنی بر این که کسانی که مایل به کاندیداتوری هستند حتما باید اصلاح طلب باشند و از فرآیندی که جبهه تعیین کرده باید پیروی کنند.

وی ادامه داد: آقای ظریف هم در مکاتباتش با رهبری و هم در اظهاراتش چندین بار قسم و آیه آورده است که نخواهد آمد؛ البته ممکن است بعدها جاهایی سفارش کنند یا فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبات ظریف با رهبری در مورد انتخابات؟

مکاتبات ظریف با رهبری در مورد انتخابات؟