مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-22اجتماعي

مشارکت 4300 نفر در طرح مدرسه سازی آجر به آجر در آران و بیدگل


مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از مشارکت چهار هزار و 300 نفر دانش آموزان و فرهنگیدر طرح مدرسه سازی آجر به آجر در آران و بیدگل خبر داد.

- محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، درباره اجرای طرح آجر به آجر در آران و بیدگل اظهار داشت: هر چه میزان مشارکت مردم با اعداد کمتر، بیشتر باشد، خروجی آن در آینده اعداد بزرگ تر و مدارس بزرگ تری خواهد بود.

وی ادامه داد: خیران شهرستان آران و بیدگل همواره در کارهای خیر از جمله مدرسه سازی پیشگام بوده اند که نمونه آن را می توان در مشارکت برای ساخت بیش از یکصد مدرسه و فضاهای ورزش دانش آموزی در آران و بیدگل مشاهده کرد.

اجرای 75 پروژه عمرانی آموزش و پرورش با مشارکت خیران مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل بر نقش مهم و اقدامات خوب خیرین مدرسه ساز تأکید کرد و گفت: با توجه به حضور پررنگ خیران مدرسه ساز آران و بیدگلی از سال 93 تاکنون، 75 پروژه عمرانی آموزش و پرورش تکمیل شده و یا در حال تکمیل شدن است.

گفتنی است طرح آجر به آجر یکی از 25 بسته تحولی وزارت آموزش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است که در این در طرح هر فرد می تواند حتی با خرید یک آجر در مدرسه سازی سهیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 4300 نفر در طرح مدرسه سازی آجر به آجر در آران و بیدگل

مشارکت 4300 نفر در طرح مدرسه سازی آجر به آجر در آران و بیدگل