مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-22اقتصادي

اختصاص 30 میلیون دلار از اموال ایران در کره برای خرید واکسن کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، حسین تنهایی افزود: هفت میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی مسدود شده که 30 میلیون دلار از آن برای خرید واکسن کرونا پرداخت شده است و امیدواریم با روند مثبتی .

- رییس اتاق مشترک ایران و کره جنوبی گفت: 30 میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی برای خرید واکسن کرونا پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، حسین تنهایی افزود: هفت میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی مسدود شده که 30 میلیون دلار از آن برای خرید واکسن کرونا پرداخت شده است و امیدواریم با روند مثبتی که در پیش گرفته شده به زودی خبر های امیدوارکننده ای در این باره به اطلاع مردم برسانیم.

وی درباره اجرایی شدن تفاهمنامه میان دو کشور گفت: تاکنون درصد اندکی از آن ها انجام شده است، مقرر شده بود یک میلیارد دلار بدهی این کشور به صورت نقدی به ایران پرداخت شود، اما تاکنون در عمل شاهد اجرای آن نبوده ایم.

از سال 2018 هفت میلیارد دلار پول فروش نفت ایران در دو بانک کره جنوبی بلوکه شد و از آن زمان تاکنون مذاکرات بسیاری برای پرداخت این بدهی از سوی سئول به ایران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیون دلار از اموال ایران در کره برای خرید واکسن کرونا

اختصاص 30 میلیون دلار از اموال ایران در کره برای خرید واکسن کرونا