مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-22اقتصادي

15 برند در حوزه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی معرفی شدند


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با اشاره به معرفی 15 برند در حوزه مشاغل خانگی در استان، گفت: پیگیر ایجاد 7 شبکه کسب و کار خانگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مجتبی ابراهیمی صبح پنج شنبه در نشست خبری آنلاین گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و توسط جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای و مداخله گر در حوزه اشتغال در حال انجام است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس این الگو و با انجام مطالعات، ساماندهی، بررسی، استعدادسنجی و توانمندسازی قرار است برای 54 هزار و 300 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در 31 استان کشور زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی ادامه داد: سهم استان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ایجاد بستر اشتغال برای 400 نفر است که بیش از 900 نفر در این طرح ثبت نام کردند و برای اینکه نارضایتی عمومی ایجاد نشود با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بقیه افراد ثبت نام شده هم از مزایای طرح استفاده خواهند کرد.

فعالیت های شبکه ای و حذف واسطه ها در تولیدات مشاغل خانگی وی اظهارکرد: متقاضیان مشاغل خانگی لازم است متناسب با نوع فعالیت مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 برند در حوزه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی معرفی شدند

15 برند در حوزه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی معرفی شدند