مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-22اقتصادي

پیچ و رولپلاک راهی برای جلوگیری از ریزش سنگ نما


یکی از سریع ترین و مناسب ترین راه های استحکام نما، پیچ و رولپلاک نما و پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون نیاز به داربست به وسیله تکنیک راپل می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ارتفاع کاران، این سایت ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد.

یکی از خطرات در کمین، سقوط سنگ نما میباشد که مالکین نسبت به ایمن کردن آن باید اقدام کنند.

گروه ارتفاع کاران سایت ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امروزه با کاربرد بسیار سنگ نما در نمای ساختمان ها جهت زیباسازی گاه به دلیل عدم اجرای صحیح سنگ نما و نظارت مهندس شاهد افتادن و ریزش سنگ نما هستیم که باعث به وجود آمدن خسارت به خودروها و همچنین گاه به عابرین منجر می شود که باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده برای ساکنین و مالکین میگردد جهت جلوگیری از به وقوع پیوستن این گونه حوادث پیشنهاد می گردد پیش از هر گونه حادثه نسبت به ایمن کردن سنگ نما با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما اقدام فرماید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست راه کاری برای استحکام سنگ نما چنانچه شما به مشکل ریزش سنگ نما ویا مشاهده فرمودید سنگ های نما شما تبله کرده و در حال ریزش می باشد می توانید با تماس با شرکت ارتفاع کاران سایت بدون نیاز به داربست نسبت به استحکام سنگ نمای خود اقدام فرماید که پیش از انجام این کار چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ و رولپلاک راهی برای جلوگیری از ریزش سنگ نما

پیچ و رولپلاک راهی برای جلوگیری از ریزش سنگ نما