مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-22سياسي

کارنامه سپاه همواره سرشار از مجاهدت های کم نظیر در عرصه های مختلف است


سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی در محرومیت زدایی بوده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی در محرومیت زدایی بوده است.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت های کم نظیر در عرصه های مختلف از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی در راستای خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سپاه همواره سرشار از مجاهدت های کم نظیر در عرصه های مختلف است

کارنامه سپاه همواره سرشار از مجاهدت های کم نظیر در عرصه های مختلف است