مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-22اقتصادي

راهکارهای گذر از خاموشی 1400 مشخص شد


مدیرعامل شرکت توانیر از آعاز اقدام فراگیر 1400 توزیع برق کشور، با هدف گذر از پیک تابستان امسال خبر داد و گفت: مبارزه با دستگاه های رمزارز غیرمجاز، - تعدیل روشنایی راه های بین شهری و تعدیل روشنایی معابر سه محور اصلی نخستین اقدام فراگیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد حسن متولی زاده امروز در مراسم نخستین اقدام فراگیر 1400 توزیع برق کشور اظهار کرد: همه توان خود را برای گذر موفق از پیک 1400 بکار خواهیم بست و امسال این برنامه ها در قالب اقدام های فراگیر، پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش 22 درصدی مصرف برق در فروردین ماه گفت: این میزان رشد مصرف برق در فروردین ماه بی سابقه است که و نشان از تابستانی سخت و گرم دارد، گفت: کمبود تولید نیروگاه های برق آبی، به دلیل کاهش بارندگی ها، باعث بهم خوردن تراز تولید و مصرف برق شده است و به همین دلیل همکاران ما در صنعت برق باید پیش بینی های لازم را برای مدیریت این شرایط و مصرف برق انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که تابستان های سخت چندسال گذشته را با موفقیت پشت سرگذاشتیم، خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر کاهش بارندگی ها، به دلیل قرارگرفتن در شرایط کرونایی و گرمای هوا، از هم اکنون شاهد افزایش مصرف برق هستیم و به همین دلیل نیازمند اقدامات جدیدتری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای گذر از خاموشی 1400 مشخص شد

راهکارهای گذر از خاموشی 1400 مشخص شد