مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-22ورزشي

«صعود» تیم ملی اولویت فدراسیون است/ ادامه تلاش برای گرفتن میزبانی


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید تیم حقوقی فدراسیون تمام تلاش خود را برای گرفتن میزبانی از بحرین انجام می دهد و به دنبال احقاق حق ایران در این مسابقات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میرشاد ماجدی درباره آخرین تحولات فوتبال کشور گفت: دکترعزیزی خادم، رییس فدراسیون تمام اولویت خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر گذاشته است.

برهمین اساس اعضای هیات رییسه نیز همین دغدغه را دارند و تلاش می کنند، تجهیزات و امکانات لازم در این مسیر را برای تیم ملی فراهم کنند تا تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی با بهترین کیفیت حضور داشته باشد.

ماجدی در ادامه درباره اقدامات انجام شده برای کسب میزبانی مقدماتی جام جهانی در اعتراض به سیاست های کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: تیم حقوقی فدراسیون تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد و به دنبال احقاق حق ایران برای کسب میزبانی در این مسابقات است.

اگر این اتفاق هم رخ ندهد، بدون شک تیم ملی فوتبال کشورمان در هر کشوری که مسابقات را برگزار کند، بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

اعضای هیات رییسه فدراسیون با یکدیگر همدل و همقسم شده اند که برای درخشش تیم ملی در این رقابتها همه تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صعود» تیم ملی اولویت فدراسیون است/ ادامه تلاش برای گرفتن میزبانی

«صعود» تیم ملی اولویت فدراسیون است/ ادامه تلاش برای گرفتن میزبانی