مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-22اجتماعي

حفاظت محیط زیست از شاخص های اصلی توسعه پایدار است


مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسداشت زمین و حفاظت از محیط زیست از شاخص های اصلی انسان ها و جوامع توسعه یافته در مسیر دستیابی به توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرارسیدن روز جهانی زمین پاک، سید اسدالله هاشمی طی پیامی این روز را تبریک گفت و افزود: خداوند مهربان، زمین را به عنوان ودیعه و میراث مشترک در اختیار بشریت قرار داده است تا با استقرار بر روی آن، بتواند از مواهب طبیعی و سرشار آن بهره جسته و با رسیدن به آرامش، ثبات و امنیت در زندگی صلح آمیز با طبیعت و محیط زیست خود به سر برد.

هاشمی تصریح کرد: با این حال، نا آگاهی و غفلت بزرگ ترین مانع بر سر راه بهره مندی صحیح از منابع طبیعی موجود در این کره خاکی شده و عده ای از انسان ها با ناسپاسی و جسارت، زمین را زباله دان فرض کرده و با رها کردن مواد و اجسام زائد و زباله های تولیدی، محیط زیست خود را آلوده می کنند.

وی افزود: لذا بر ماست تا با ایجاد و توسعه آگاهی ها و ترویج فرهنگ سپاسگزاری از مواهب زمین و منابع و ذخایر طبیعی آن، حس مسئولیت پذیری عمومی شهروندان در قبال طبیعت و محیط زیست را برانگیخته و با عزم عمومی در تعهدات خود در برابر زمین تجدید نظر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت محیط زیست از شاخص های اصلی توسعه پایدار است

حفاظت محیط زیست از شاخص های اصلی توسعه پایدار است