مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-22اجتماعي

کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبحگاه امروز (2 اردیبهشت ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبحگاه امروز (2 اردیبهشت ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (2 اردیبهشت ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

با حاکمیت جو آرام در طول روز شرایط مساعد جهت پراکندگی آلاینده ها فراهم نخواهد شد و با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پیش بینی می شود.

با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه و افزایش حجم ترافیک شامگاهی پیش بینی می شود در مناطق پرتردد تجمع آلاینده ها سبب برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس

کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس