مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-22سياسي

احتمال برگزاری باقیمانده کلاس های عملی دانشجویان در تابستان


مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از احتمال برگزاری کلاس های عملی دانشجویان این دانشگاه در تابستان خبر داد و گفت: با درخواست حذف ترم یا مرخصی بدون احتساب سنوات دانشجویان نهایت همکاری شده است.

- مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از احتمال برگزاری کلاس های عملی دانشجویان این دانشگاه در تابستان خبر داد و گفت: با درخواست حذف ترم یا مرخصی بدون احتساب سنوات دانشجویان نهایت همکاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود موسوی شفایی ضمن بیان این مطلب درباره شرایط ادامه فعالیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کارگاه ها و آزمایشگاه ها اظهار کرد: در برهه هایی که ویروس کووید19 فروکش پیدا می کرد با هماهنگی مرکز بهداشت دانشگاه و سطح بندی که آن ها تعیین می کردند، دروس عملی را برای دانشکده های مختلف سهمیه بندی می کردیم.

وی توضیح داد: ما دروس دانشجویانی که واحد عملی داشتند را به این ترتیب برنامه ریزی کردیم که در یک بازه بین دو هفته تا 20 روز تحت نظارت مرکز بهداشت و با رعایت پروتکل ها مجوز حضور در خوابگاه برای آن ها دریافت می شد.

موسوی شفایی بیان کرد: پیش از عید توانستیم این کار را انجام دهیم که دروس عملی باقیمانده نیم سال دوم 99-1398 را به اتمام برسانیم و دروس عملی نیم سال اول 1400- 1399 دوره دکتری را توانستیم در بهمن ماه برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری باقیمانده کلاس های عملی دانشجویان در تابستان

احتمال برگزاری باقیمانده کلاس های عملی دانشجویان در تابستان