مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-22اقتصادي

نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در اردبیل 35 تا 50 درصد افزایش یافت


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: با بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری در مورد افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی، افزایش 35 تا 50 درصدی نرخ کرایه مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا غریبی شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در دو جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پیشنهاد شهرداری در مورد نرخ جدید کرایه تاکسی، اتوبوس های شهری و مینی بوس ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای تاکسی و مینی بوس 35 تا 40 درصد افزایش نسبت به سال قبل اعمال شده و برای اتوبوس ها نیز با افزایش 50 درصدی نرخ های جدید اعلام شود.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر اردبیل برای اتوبوس های شهری نرخ مصوب را از 800 تومان به یک هزار و 200 تومان افزایش دادند که البته شهرداری اردبیل موظف شد نسبت به تهیه کارت بلیط و فراهم کردن تجهیزات آن تا خردادماه اقدام لازم را انجام دهد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: برای تاکسی های عمومی، خطی و همچنین تاکسی ویژه فرودگاه نرخ مصوب با افزایش 35 درصد اعمال خواهد شد به طوری که ورودی هر شهروند به تاکسی یک هزار تومان تعیین شده که به ازای هر مسیر اضافه 500 تومان نیز به این نرخ افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در اردبیل 35 تا 50 درصد افزایش یافت

نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در اردبیل 35 تا 50 درصد افزایش یافت