مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-04-21بين الملل

واکنش دمشق به رویکرد خصمانه سازمان منع تسلیحات شیمیایی در قبال سوریه


دمشق با محکوم کردن مصوبه اخیر سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه سوریه، آن را سابقه ای خطرناک در تاریخ این سازمان توصیف کرد که مظهر یک رویکرد خصمانه است.

- دمشق با محکوم کردن مصوبه اخیر سازمان منع سلاح های شیمیایی علیه سوریه، آن را سابقه ای خطرناک در تاریخ این سازمان توصیف کرد که مظهر یک رویکرد خصمانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه سوریه اتخاذ رویکرد متجاوزانه در بیست و پنجمین اجلاس کشورهای عضو سازمان منع سلاح های شیمیایی را به شدت محکوم کرد.

بنا براین گزارش، اعضای سازمان منع تسلیحات شیمیایی روز گذشته (چهارشنبه) در پی گزارش ادعایی مبنی بر مسئولیت نظام دمشق در چندین حمله با سلاح شیمیایی، به سلب حقوق سوریه در این نهاد رای دادند.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای افزود: کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده، انگلیس و فرانسه، فجیع ترین روش های اخاذی، تهدید، زورگویی و فشار را برای تصویب طرح غرب علیه سوریه طی یک اقدام خطرناک در تاریخ این سازمان به کار گرفتند.

در این بیانیه آمده است: این اقدام در راستای حمایت مستقیم غرب از گروه های تروریستی در سوریه و ترغیب تروریست ها برای ادامه جنایات خود از جمله جنایات شیمیایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دمشق به رویکرد خصمانه سازمان منع تسلیحات شیمیایی در قبال سوریه

واکنش دمشق به رویکرد خصمانه سازمان منع تسلیحات شیمیایی در قبال سوریه