مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-21اقتصادي

چراغ سبز استاندار زنجان به ترکمنستان و بنگلادش برای سرمایه گذاری در زنجان


استاندار زنجان بر ادامه مذاکرات دیپلماتیک برای مراودات تجاری و سرمایه گذاری ترکمنستان و بنگلادش در استان تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان بر ادامه مذاکرات دیپلماتیک برای مراودات تجاری و سرمایه گذاری ترکمنستان و بنگلادش در استان تاکید کرد.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (اول اردیبهشت ماه) در شصت و پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان، با اشاره به پیک جدید کرونا در کشور و دنیا، اظهار کرد: فعالان صنعت نساجی کشور در حوزه کرونا خوش درخشیدند، با وجود اینکه صادرات کاهش داشته اما فعالان این بخش قوت قلبی برای کشور بودند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال کمیته ای در استان برای احصای مشکلات دست و پاگیر و رصد فرصت های ایجاد شده جهت عملیاتی کردن آن ها ایجاد شده که رییس اتاق بازرگانی زنجان نیز از جمله اعضای حاضر در این کمیته است.

این مسئول ادامه داد: تحقق شعار سال باید به گونه ای با برنامه و طراحی باشد که در صورت تصویب به دنبال ضمانت اجرایی آن نباشیم و هر دستگاهی که مسئولیت اجرا دارد، برای عملیاتی کردن آن گام بردارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر به دنبال ایجاد توان رقابت و تولید هستیم باید جلوی قاچاق گرفته شود، تصریح کرد: واردات مواد اولیه مرغوب، خواسته بحق بخش خصوصی است؛ چراکه مواد اولیه مرغوب موجب ایجاد رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز استاندار زنجان به ترکمنستان و بنگلادش برای سرمایه گذاری در زنجان

چراغ سبز استاندار زنجان به ترکمنستان و بنگلادش برای سرمایه گذاری در زنجان