مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-21سياسي

پروژه انتقال آب های سطحی بندر امام به دریا در حال انجام است


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پروژه انتقال آب های سطحی بندر امام به دریا که یک پروژه سخت و پیچیده به شمار می رود در حال انجام است.

- ماهشهر- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پروژه انتقال آب های سطحی بندر امام به دریا که یک پروژه سخت و پیچیده به شمار می رود در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور شامگاه چهارشنبه در خصوص آغاز پروژه دفع آب های سطحی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در آب گرفتگی سال گذشته که در سر بندر ماهشهر و شهرک چمران رخ داد، مردم خیلی معذب شدند و منازل و امکانات آنها زیر آب رفت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: حجم آب و بارندگی سنگین بود و باعث شد که شهر سر بندر آب گرفتگی را تجربه کند و در نتیجه آب وارد منازل مردم شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه همه دستگاه ها به این مسئله ورود کردند، افزود: سپاه نیز به نوبه خود و با تلاش هایی که مجموعه همکاران در شهرستان ماهشهر (منطقه سوم دریایی و ناحیه مقاومت شهرستان) داشته اند، ابتدا نجات مردم و بعد کمک به آنها در آن وضعیت اضطراری (با همکاری گروه های جهادی) در اولویت بود.

شاهوارپور با اشاره به اینکه کمک های زیادی در آن روزهای سخت برای مردم انجام شد، یادآور شد: اما یک کار زیرساختی باید انجام می شد و آن انتقال آب های سطحی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب های سطحی بندر امام به دریا در حال انجام است

پروژه انتقال آب های سطحی بندر امام به دریا در حال انجام است