مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-04-21سياسي

برگزاری مراسمات در 11 منطقه رودان ممنوع شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از ممنوعیت برگزاری مراسمات و تجمعات در 11 منطقه از شهرستان رودان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، کورش نیک طبع امشب در جلسه  ستاد کرونا شهرستان رودان اظهار داشت: هرگونه مراسم، تجمعات و دورهمی ها در محلات سنگی، بندملا، بند نقی، پشته معزآباد، بالاشهر دهبارز، شهرک زیارتعلی و روستاهای آبنما، برنطین، اسلام آباد، بیکاه و هیزبندگان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع است.

وی ادامه داد: در همین راستای با تهدید کنندگان بهداشت عمومی و سلامت جامعه برخورد قانونی از سوی دستگاه قضا صورت خواهد پذیرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با اشاره به آمار رو به افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزود: آمار مبتلایان به کرونا در چهارم فروردین ماه 20 نفر بوده است، 11 فروردین به  66 نفر رسیده، 18 فروردین 109 مبتلا داشته ایم و در 25 فروردین و هفته آخر اولین ماه سال شاهد 291 مبتلا به کرونا در شهرستان رودان بوده ایم که نشان دهنده به صدا درآمدن آژیر خطر در بهشت جنوب است.

وی با تاکید بر اجرای بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی در بین اقشار مختلف مردم خاطرنشان ساخت: مردم بیش از پیش  سلامت خود و اطرافیان شان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات در 11 منطقه رودان ممنوع شد

برگزاری مراسمات در 11 منطقه رودان ممنوع شد