مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-21سياسي

آغاز عملیات توزیع 888 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کشور


چهارمین مرحله طرح «سفره مهربانی» با مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی در سراسر کشور با هدف تامین و توزیع 888 هزار بسته معیشتی برای محرومان و نیازمندان آغاز شد.

- ایسنا/خراسان رضوی چهارمین مرحله طرح سفره مهربانی با مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی در سراسر کشور با هدف تامین و توزیع 888 هزار بسته معیشتی برای محرومان و نیازمندان آغاز شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات سراسری توزیع 888 هزار بسته معیشتی که با حضور تولیت آستان قدس رضوی به صورت ویدئو کنفرانس با کانون های خدمت رضوی سراسر کشور از بارگاه منور امام رضا(ع) انجام شد، اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش مواسات و همدلی و با هدف اجرای دستورات تولیت آستان قدس رضوی در این حوزه، چهارمین مرحله از طرح سفره های مهربانی در سراسر کشور آغاز شده و تا آغاز دهه کرامت، 888 هزار بسته معیشتی برای اهدا به نیازمندان و محرومین آماده خواهد شد.

محمدحسین استادآقا افرود: در قالب این طرح 111 هزار نفر از خادمیاران سراسر کشور، هر یک مسئولیت تامین 8 بسته معیشتی 500 هزار تومانی را عهده دار شده اند که توسط خود آن ها و با همکاری خیران عاشق امام رضا(ع) به عنوان یاوران رضوی، تهیه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات توزیع 888 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کشور

آغاز عملیات توزیع 888 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کشور