مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-21سياسي

افزایش شعب اخذ رأی در انتخابات 1400


استاندار هرمزگان از افزایش شعب اخذ رای در انتخابات 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شعب و صندوق های اخذ رأی افزایش پیدا خواهد کرد که مردم با آسودگی خاطر بیشتری بتوانند در انتخابات مشارکت کنند.

همتی، آموزش هدفمند و صحیح را از ملزومات برگزاری انتخابات برشمرد و اضافه کرد: به تبع افزایش شعب اخذ رأی، دامنه نظارت و بازرسی نیز باید توسعه پیدا کند که برای دستیابی به نتیجه مطلوب می بایست از افراد کارآزموده و با انگیزه استفاده شود.

استاندار هرمزگان، بر تقویت کمیته حقوقی هیئت بازرسی انتخابات استان نیز تأکید کرد و گفت: افرادی که در این کمیته به کار گرفته می شوند باید بر قوانین تسلط کامل داشته باشند که بتوانند به صورت آنی ابهامات هیئت های اجرایی، مردم و … را رفع کنند.

وی همچنین ضمن قدردانی از محمد احمدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان، بیان داشت: علی رغم اینکه وظایف متعددی بر عهده این اداره کل است، خوشبختانه مدیریت فعلی توانسته است با اشراف کاملی که بر تکالیف خود دارد، در این حوزه موفق عمل کند.

در این نشست، گزارش اقدامات انجام شده از سوی هیئت بازرسی انتخابات توسط محمد احمدی رییس هیئت بازرسی انتخابات استان و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شعب اخذ رأی در انتخابات 1400

افزایش شعب اخذ رأی در انتخابات 1400