مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-21سياسي

عدم انجام تغییر و تحول در اتاق اصناف بندرعباس مشکل ساز شده است


از اتاق اصناف بندرعباس خبر می رسد که با گذشت 2 ماه از تغییر در ریاست اتاق اصناف بندرعباس هنوز تغییر و تحول مالی در این اتاق صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و بخشنامه مرکزاصناف و بازرگانان کشور حدود 2ماه پیش برخی روسای  هیئت مدیره 6 اتحادیه بندرعباس از مسوؤلیت خود کنار گذاشته شدند.

عبدالمجید جلالی نیز به موجب این قانون که ریاست بر یک اتحادیه را بیش از دو دوره 4 ساله ممنوع می کرد، از این سمت کنار گذاشته شد و به تبع آن علی باصره عضو علی البدل اتاق وارد ترکیب هیأت رییسه اتاق اصناف بندرعباس شد و با رای اعضا به عنوان رییس اتاق اصناف مرکز هرمزگان انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که با گذشت حدود دو ماه از این تعییر اما هنوز تغییر و تحول قانونی بویژه در حوزه امور مالی انجام نشده است.

برخی فعالان اتاق اصناف بندرعباس، علت اصلی این مهم را عدم مدیریت صحیح در حفظ بیت المال وسوء مدیریت مالی ناشی از بدهی های بیش از یک میلیارد تومانی اتاق اصناف به اشخاص حقیقی وحقوقی و صدور اجراییه ومسدودشدن حساب های اتاق توسط اداره کل مالیاتی، تعدد حسابهای غیر قانونی و حیف ومیل بیت المال در اتاق اصناف عنوان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم انجام تغییر و تحول در اتاق اصناف بندرعباس مشکل ساز شده است

عدم انجام تغییر و تحول در اتاق اصناف بندرعباس مشکل ساز شده است