مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-21سياسي

انقلابی زیستن و انقلابی ماندن مهم ترین بخشِ کارنامه سپاه است


سپاه قمربنی هاشم(ع) در بیانیه ای، یکی از بخش های مهمّ کارنامه ی سپاه به تعبیر مقام معظم رهبری را انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) همزمان با سالروز تأسیس ، دفاع از امنیت و سلامت و .

، وقف مردم کرده اند.

یکی از بخش های مهمّ کارنامه سپاه به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است؛ یعنی حوادث، جریانات نتوانست این تشکیلات مستحکم و قوی بنیه را از مسیر اصلی و درست، به بهانه ی اینکه دنیا تغییر کرده، زندگی تغییر کرده، منحرف کند.

سپاه مجموعه ای برای مقاومت و مجاهدت است و جوانمردانی که در نیروهای مسلّح همچون حصارهای مستحکمی از کشور و ملتشان حراست می کنند، چهره های زیباتری از عزّت و افتخارات ملی را به نمایش می گذارند و فهرست بلندی از افتخارات و تجارب و نوآوری های نظامی و فنی و نیز مجموعه ای از نیروهای مخلص و متعهد و کارآمد و حزب اللهی در اختیار این نهاد انقلابی است.

پاسداری از انقلاب پیش رونده و پیش برنده بدون محافظه کاری هویت سپاه را تشکیل می دهد و ما پاسداران سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در سالروز تشکیل این نهاد انقلابی در لبیک به فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) که به مناسبت روز پاسدار بیان فرمودند؛ اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی زیستن و انقلابی ماندن مهم ترین بخشِ کارنامه سپاه است

انقلابی زیستن و انقلابی ماندن مهم ترین بخشِ کارنامه سپاه است