مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-21سياسي

نام گذاری خیابانی به نام آیت الله واعظ زاده خراسانی در مشهد


معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن مشهد به دلیل تشابه اسمی با یک معبر دیگر، به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی تغییر نام داد و پلاک گذاری شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن مشهد به دلیل تشابه اسمی با یک معبر دیگر، به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی تغییر نام داد و پلاک گذاری شد.

همچنین از کتیبه آیت الله واعظ زاده خراسانی رونمایی صورت گرفت.

بهزاد چوپانکاره، رییس خانه هنرمندان شهرداری مشهد در این مراسم، اظهار کرد: از گذشته تاکنون رسم بر این بوده که سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، برخی از معابر را به نام بزرگان و مفاخر خراسانی نام گذاری کند و این موضوع از مهمترین ماموریت های این سازمان به عنوان متولی امور فرهنگی در مشهد به شمار می آید.

وی ادامه داد: کمیته نام گذاری سازمان فرهنگی و اجتماعی در اقدامی شایسته معبر بیهقی واقع در بلوار راه آهن را به دلیل تشابه اسمی با یک معبر دیگر به نام آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی تغییر نام داد تا علاوه بر عملیاتی کردن اهداف سازمانی خود، این گذرگاه مهم را که به حرم مطهر رضوی منتهی می شود، به نام این شخصیت برجسته قرآنی نام گذاری کرد.

🔘 شهناز رمارم، عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه مراسم بیان کرد: امروز به صورت همزمان شاهد دو رخداد بزرگ شهری در مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری خیابانی به نام آیت الله واعظ زاده خراسانی در مشهد

نام گذاری خیابانی به نام آیت الله واعظ زاده خراسانی در مشهد