مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-04-21دانش

پیشنهاد اساتید دانشگاه برای تحول در نظام ارتقا و ترفیع دانشگاهیان


250 نفر اساتید دانشگاه های کشور در نامه ای پیشنهادی تحول در نظام ارتقا و ترفیع دانشگاهیان را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها و علیرضا منادی، رییس کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی نوشته شده است.

در این نامه آمده است: چنانکه مستحضرید در اسفند ماه سال گذشته، 250 عضو هیات علمی دانشگاه ها، مراکز آموزشی عالی و پژوهشی کشور با درجه استادی ضمن گلایه عمیق از مراکز سیاستگذار در حوزه علم و فناوری به خصوص وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل کم کاری ها و کم توجهی به بازنگری آیین نامه ارتفا و ترفیع اعضای هیات علمی متضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی و رفع مشکلات کشور، نامه ای مهم ارسال و بر تقدیم آیین نامه تحولی تا اواخر فروردین ماه 1400 از سوی استادان تأکید شد.

اینک با توجه به اینکه ایران اسلامی در گام های نخست قرن نو قرار داشته و همگان به خصوص کارگزاران علم، فناوری و فرهنگ موظف به مانع زدایی ها و تسهیل گری در تمهیدات تمدنی برای اعتلای ایران اسلامی هستند؛ برابر وعده، ویراست نهایی آیین نامه تحولی پیشنهادی استادان از دانشگاه های گوناگون کشور را تقدیم می کند.

پر واضح است بیش از این درنگ در تحقق حکم قانونی اسناد بالا دستی نظام آموزش عالی و علم و فناوری از جمله اقدام ملی ذیل راهبرد کلان 6 در نقشه جامع علمی کشور که مطابق با خواست تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اساتید دانشگاه برای تحول در نظام ارتقا و ترفیع دانشگاهیان

پیشنهاد اساتید دانشگاه برای تحول در نظام ارتقا و ترفیع دانشگاهیان