مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-21فرهنگي

دلایل تغییر کاربری سینما های قدیمی و مشکلات پیش پای مالکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرونا در کنار تمامی آفت هایی که در حوزه سینما به همراه داشت، یک ضربه بزرگ نیز به ساحت سخت افزاری سینما وارد کرد و آن، - کرونا، در کنار تمامی مضیقه هایی که برای اهالی سینما به همراه آورد، سبب شد صاحبان این سینما های فرتوت، ترجیح بدهند با تغییر مالکیت، عطای آن خاطرات رنگین را به لقایش ببخشند و بیش از این متضرر نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کرونا در کنار تمامی آفت هایی که در حوزه سینما به همراه داشت، یک ضربه بزرگ نیز به ساحت سخت افزاری سینما وارد کرد و آن، اجبار به تعطیلی سینما های تک سالنه و دوسالنه ای بود که تا پیش از آن، به سختی روزگار می گذراندند و نمی توانستند سودآوری چندانی را در گیشه تجربه کنند.

این چنین شد که با ورود کرونا، این سینما ها نیز تعطیل شدند و در فرجه ای که برای بازگشایی به سینما ها داده شد، آن ها ترجیح دادند همچنان بسته باقی مانده و به جای فکر روی ترمیم و بازسازی، به فکر تغییر مالکیت بیفتند.

اتفاقی که تا پیش از آن، هرازچندسال یک بار رخ می داد و سبب می شد جریان رسانه ای پررنگی علیه این اقدام صاحب سینما به راه بیفتد.

عمدتا به این نحو بود که صاحبان سینما، بدون اینکه به بحث تغییر مالکیت ورود کنند، ترجیح می دادند سینمایشان به مخروبه تبدیل شود تا خاطرات نوستال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تغییر کاربری سینما های قدیمی و مشکلات پیش پای مالکان

دلایل تغییر کاربری سینما های قدیمی و مشکلات پیش پای مالکان