مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-21سياسي

زمین واگذارشده به ستاد اربعین سمنان در ایلام دیوارکشی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: زمین واگذارشده به ستاد اربعین استان سمنان در ایلام با پیگیری مستمر با هدف اجرای طرح عمرانی، در وهله نخست دیوارکشی شود و در اختیار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح عمرانی در زمین واگذارشده در استان ایلام به ستاد اربعین استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: جلساتی از این دست از بُعد معنوی برای مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان ارشد استان دارای اهمیت است و تمام تلاش خود را برای فعالیت های اعتقادی و مذهبی و رفع مشکلات عمرانی در اماکن مقدس و متبرکه به کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قطعه زمینی در استان ایلام به ستاد اربعین استان سمنان واگذارشده که برای تعیین و تکلیف و حصارکشی آن باید هرچه سریع تر اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: ظرفیت موکب ها برای استقرار در این مکان باهدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مدنظر قرار گیرد.

فخری گفت: از ظرفیت های دولتی و خیران برای انجام طرح عمرانی در این قطعه زمین واگذارشده در استان ایلام به ستاد اربعین استان سمنان استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین واگذارشده به ستاد اربعین سمنان در ایلام دیوارکشی شود

زمین واگذارشده به ستاد اربعین سمنان در ایلام دیوارکشی شود