مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-21سياسي

تکیه گاهی که دیگر نیست/خداحافظ فرمانده


در مراسم وداع با فاتح نبل الزهرا یک نفر می گفت: در مواقع بحرانی زندگی ام با سردار تماس می گرفتم ساعت ها با من صحبت می کرد و حتی حضوری مشکلاتم را برطرف می کرد و اکنون حس می کنم تکیه گاه خود را در این دنیا از دست دادم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جنگ یعنی سختی، ویرانی، اسیر و یا جانباز شدن و درنهایت یعنی شهادت و رسیدن به اوج سعادت اخروی.

نظام 40 ساله جمهوری اسلامی در طول تاریخ انواع جنگ، توطئه، تحریم و ترور و آن هم باهدف نابودی نظام مقدس جمهوری ا هریس، جواد دوربین، حامد کوچک زاده و جمالی رضی و شهید طاهرنیاها بوده است.

مگر می شود کسی گیلانی باشد و با شنیدن نام نبل و الزهرا یاد دلاورمردی های لشکر 16 سپاه قدس گیلان و فرماندهان شجاع آن روزها نیفتد؟ نبل و الزهرا یعنی دلاور مردی فرمانده ای که به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، فاتح خیر بوده و هرکجا که او باشد خیالش راحت است، نبل و الزهرا یعنی شجاعت، دلاوری و خط شکنی گیله مردان شمالی و نبل و الزهرا یعنی سردار خط شکن جبهه مقاومت سردار محمدعلی حق بین.

  چند روزی خبر بود که وخامت حال جسمانی سردار محمدعلی حق بین در رسانه های استان پخش شد و مردم برای این جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس دست به دعا برداشته و خواستار شفا فرزند سرافراز خود بودند تا اینکه روز گذشته ساعت 14: 30 یکی از فرماندهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه گاهی که دیگر نیست/خداحافظ فرمانده

تکیه گاهی که دیگر نیست/خداحافظ فرمانده