مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-21فرهنگي

کتاب «زی طلبگی» به چاپ سوم رسید


کتاب «زی طلبگی» اثری به گردآوری مهدی مطهری شامل داستان ها و توصیه های مهم، آموزنده و به روز علما و مراجع معاصر در زمینه زی طلبگی و مباحث اخلاق توسط انتشارات کتابستان به چاپ سوم رسید.

- کتاب زی طلبگی اثری به گردآوری مهدی مطهری شامل داستان ها و توصیه های مهم، آموزنده و به روز علما و مراجع معاصر در زمینه زی طلبگی و مباحث اخلاق توسط انتشارات کتابستان به چاپ سوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب زی طلبگی اثری است به گردآوری مهدی مطهری که به تازگی برای سومین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.

این اثر حاضر دربردارنده داستان ها و توصیه های مهم، آموزنده و به روز علما و مراجع معاصر در زمینه زی طلبگی و مباحث اخلاقی است که در قالب 35 مولفه از مولفه های زیّ طلبگی در اختیار طلاب و روحانیون قرار گرفته است.

ویژگی هایی که سعی شده در این مجموعه مدون رعایت شود، موضوع بندی و طرح مسائل امروزی است که بعضا در کلام علماء تطبیق داده شده اند.

یعنی تقریبا تمام مباحث از بیانات علمای معاصر انتخاب شده اند.

همچنین به دلیل حجیم بودن کتب اخلاقی موجود، سعی در خلاصه نویسی نیز شده است.

در ادامه بخشی از کتاب زیّ طلبگی می آید: روزی آقای بهجت فرمودند: مرحوم آقا شیخ محمد حسین (کمپانی) طوری بود که اگر کسی به فعالیتهای علمی اش توجه می کرد تصور می کرد در شبانه روز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زی طلبگی» به چاپ سوم رسید

کتاب «زی طلبگی» به چاپ سوم رسید