مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-21اقتصادي

اجرای طرح بهسازی محیطی محله فرحزاد


شهردار منطقه2 از اجرای طرح بهسازی محیطی محله فرحزاد خبردادو گفت: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیطی عرصه همگانی محله اجرا می شود.

- خبردادو گفت: این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیطی عرصه همگانی محله اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن صفات با اعلام این خبر گفت: محله فرحزاد یکی از بافت­های روستایی اطراف شهر تهران بوده است که در دهه­ های گذشته با رشد و توسعه شهری­ به یکی از محلات شهر تهران تبدیل شده است.

وی افزود: علیرغم اینکه حدود نیمی از محله فرحزاد در بافت فرسوده قرار دارد اما محله در عین دارا بودن مسائل و مشکلات کالبدی و تشدید آن در بافت ارگانیک و همراه با توپوگرافی، از ویژگی های اجتماعی ویژه ای برخوردار است.

بر این اساس مدیریت شهری منطقه طرح طراحی شهری محله فرحزاد را مطابق با ویژگی های روستایی و بافت ارگانیک همراه با حفظ ملاحظات اکولوژیک در دستور کار قرار داده است، بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، وی ادامه داد: مطالعات طرح با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران و دفتر توسعه محله فرحزاد انجام و بخشی از مراحل اجرایی آن در قالب پروژه های توسعه محلی پیش بینی شده است.

شهردار منطقه2 تقویت حس تعلق و ارتقای ظرفیت مشارکت مردمی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: اقدامات توسعه محلی بهسازی محیطی محله فرحزاد در چند بخش طراحی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بهسازی محیطی محله فرحزاد

اجرای طرح بهسازی محیطی محله فرحزاد