مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-21اقتصادي

تداوم گرمای یزد تا فردا/ کاهش 36 درصدی بارش ها


کارشناس پیش بین هواشناسی استان یزد ضمن اشاره به تداوم گرمای فعلی هوای استان تا عصر فردا، از کاهش 36 درصدی میزان بارش های یزد در سال زراعی جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد کارشناس پیش بین هواشناسی استان یزد ضمن اشاره به تداوم گرمای فعلی هوای استان تا عصر فردا، از کاهش 36 درصدی میزان بارش های یزد در سال زراعی جاری خبر داد.

سید عباس میرحسینی در گفت وگو با ایسنا از تداوم گرمای هوای یزد تا فردا خبر داد و افزود: آسمان استان از ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه تا اوایل روز شنبه هفته آینده همراه با افزایش ابر، ورزش نسبتاً شدید باد و رگبار پراکنده باران به ویژه در بعد از ظهر روز شنبه پیش بینی می شود.

وی گرمترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به بافق و احمدآباد اردکان با 33 درجه و سردترین را سبزدشت با چهار درجه سانتیگراد اعلام کرد.

میرحسینی بیشنه دمای امروز و فردای شهر یزد را 34 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این دما در بیشترین حالت تا روز شنبه به تدریج تا 30 درجه کاهش خواهد داشت.

به گفته ی این کارشناسی هواشناسی، دمای اردیبهشت ماه استان یزد نیز نیم تا یک درجه بالاتر از نرمال ماه گذشته خواهد بود.

میرحسینی از کاهش بیش از 30 درصدی بارش های استان در سال زراعی جاری خبر داد و تصریح کرد: میزان بارش های استان یزد از مهر سال گذشته تا فروردین امسال، به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم گرمای یزد تا فردا/ کاهش 36 درصدی بارش ها

تداوم گرمای یزد تا فردا/ کاهش 36 درصدی بارش ها