مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-21سياسي

پرونده آزار دختر 17 ماهه و یادآوری «قاسم پور» به «ابتکار» درباره یک لایحه


کشاکش آراء بین معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بر سر لایحه «کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت»در ماجرای آزار و اذیت مرگبار دختر 17 ماهه توسط پدرش داغ شده است.

- پرونده آزار دختر 17 ماهه و یادآوری قاسم پور به ابتکار درباره یک لایحه کشاکش آراء بین معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بر سر لایحه کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت در ماجرای آزار و اذیت مرگبار دختر 17 ماهه توسط پدرش داغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته(31 فروردین) در واکنش به این اتفاق گفت: از قوه قضاییه انتظار می رود با سرعت و قاطعیت به جنایت کسی که نام پدر را یدک می کشد رسیدگی کند تا به اشد مجازات برسد.

ابتکار همچنین خطاب به نمایندگان مجلس تأکید کرده بود: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را که 106 روز است به مجلس ارسال شده تصویب کند.

گرچه هنوز اعلام وصول هم نکردند.

اظهار نظری که با واکنش رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همراه شد.

فاطمه قاسم پور نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر در پاسخ به اظهارات ابتکار نوشت: خانم ابتکار فراموش کرده لایحه کرامت زنان سال ها در دولت شان معطل شد و اخیراً پس از پیگیری جدی نمایندگان، به مجلس رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده آزار دختر 17 ماهه و یادآوری «قاسم پور» به «ابتکار» درباره یک لایحه

پرونده آزار دختر 17 ماهه و یادآوری «قاسم پور» به «ابتکار» درباره یک لایحه