مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-21اقتصادي

قارچ پرورشی را از سبد مصرف حذف نکنید


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به خانواده ها توصیه کرد: قارچ های پرورشی را از سبد مصرف خانوار خود حذف نکنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به خانواده ها توصیه کرد: قارچ های پرورشی را از سبد مصرف خانوار خود حذف نکنند.

منصور احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مصرف قارچ های پرورشی به هیچ عنوان خطرناک نیست، اضافه کرد: خانواده ها می توانند قارچ های خوراکی بسته بندی شده را از مراکز معتبر خریداری کرده و با خیال راحت مصرف کنند.

وی ادامه داد: تنها مصرف قارچ های خودرو می تواند به دلیل احتمال سمی بودن تهدیدکننده سلامت افراد باشد، لذا به خانواده ها توصیه می شود قارچ های پرورشی را از سبد مصرف خانوار خود حذف نکنند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: قارچ ها به دو صورت خوراکی و سمی می رویند و انواع سمی و غیرسمی آنها شباهت زیادی به هم دارند و حتی گیاه شناسان هم بدون استفاده از دستگاه های میکروسکوپی و ابزارهای مخصوص توان تشخیص این دو را از هم ندارند، لذا به جد از افراد درخواست می شود از مصرف قارچ های خودرو برای حفظ سلامت خود صرف نظر کنند.

سالانه 3000 تن قارچ در کرمانشاه تولید می شود وی سپس اشاره ای هم به میزان تولید قارچ در استان کرمانشاه داشت و گفت: ظرفیت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارچ پرورشی را از سبد مصرف حذف نکنید

قارچ پرورشی را از سبد مصرف حذف نکنید