مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-21سياسي

سهم 95 میلیاردی ساوه و زرندیه از اعتبار محرومیت زدایی در کشور


نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه 19 هزار میلیارد تومانی برای رفع محرومیت در کشور از جمله اقدامات مجلس بود که سهم این منطقه 70 میلیارد تومان برای ساوه و 25 میلیارد تومان برای زرندیه به منظور رفع محرومیت در این دو شهرستان است.

- ایسنا/مرکزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه 19 هزار میلیارد تومانی برای رفع محرومیت در کشور از جمله اقدامات مجلس بود که سهم این منطقه 70 میلیارد تومان برای ساوه و 25 میلیارد تومان برای زرندیه به منظور رفع محرومیت در این دو شهرستان است.

حجت الاسلام محمد سبزی چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات صنایع که با حضور نماینده مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در دفتر محلی شرکت شهر صنعتی کاوه تشکیل شد، افزود: بررسی مشکلات با حضور مدیران استانی در شهرستان های ساوه و زرندیه مانع از تردد به مرکز استان می ود و اقدامی ارزشمند در جهت ارتقای سطح رضایتمندی مردم است.

وی گفت: صدور دو هزار پروانه ساخت واحد مسکونی در شهر ساوه در قالب طرح اقدام ملی مسکن از جمله مصادیق تعامل و همکاری بین بخشی برای برآوردن مطالبات مردم است.

وی بیان کرد: حل مشکلات جامعه کارگری نیازمند مشارکت و هم افزایی اداره صمت، اداره کار و تشکل های کارگری است و در سایه تعامل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 95 میلیاردی ساوه و زرندیه از اعتبار محرومیت زدایی در کشور

سهم 95 میلیاردی ساوه و زرندیه از اعتبار محرومیت زدایی در کشور