مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-21اقتصادي

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد: قیمت انواع میوه در بازار استان کاهش یافت


رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به کاهش قیمت میوه و تره بار در بازار این استان، گفت: کاهش صادرات، فراوانی تولید و عرضه بالا منجر به کاهش قیمت انواع میوه و تره بار در بازار استان یزد شده است.

- حسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به کاهش قیمت میوه در بازار، اظهار کرد: فراوانی در تولید میوه و تره بار و عرضه بالا نسبت به تقاضای مردم باعث کاهش نرخ میوه در بازار این استان شده است.

وی کاهش صادرات را از دیگر عوامل تأثیرگذار در کاهش قیمت میوه دانست و افزود: به طور مثال قیمت هندوانه در بازار یزداز 3500 تومان به 2700 تومان و قیمت شمام هم از 10 هزار تومان به هشت هزار تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد در خصوص قیمت موز نیز گفت: قیمت هر کیلوگرم موز خارجی از 38  هزار به 28 هزار تومان و موز هندی از 30 هزار به 23 هزار تومان کاهش یافته است.

مشرف تصریح کرد: هر کیلو گرم سیب درختی نیز از 15 هزار تومان به 13 هزارتومان تزلزل قیمت داشته که بعضا تا 6000 تومان نیز نسبت به کیفیت و نوع آن فروخته می شود.

وی قیمت هر کیلوگرم گوجه را از چهار تا پنج هزار تومان، خیارسبز گلخانه ای را شش تا هشت هزار تومان و هر کیلو خیار مینی را از هفت تا 10 هزار تومان در میادین میوه و تره بار استان یزد دانست و بیان کرد: خرمای مضافتی هم از 18 تا 37 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد: قیمت انواع میوه در بازار استان کاهش یافت

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد: قیمت انواع میوه در بازار استان کاهش یافت