مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-04-21دانش

شرایط و جزییات شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی + منابع آزمون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون ملی دندانپزشکی جهت معادل سازی مدرک دندانپزشکی دانش آموختگان دندانپزشک ایرانی که در دانشگاه های خارجی و مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل کرده اند، - شرایط و جزییات شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی + منابع آزمون آزمون ملی دندانپزشکی سال 1400 بر اساس آخرین تقویم برگزاری آزمون های علوم پزشکی 21 مردادماه و 9 دی ماه 1400 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون ملی دندانپزشکی جهت معادل سازی مدرک دندانپزشکی دانش آموختگان دندانپزشک ایرانی که در دانشگاه های خارجی و مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل کرده اند، هر ساله در دو نوبت تابستان و زمستان برگزار می شود.

آزمون ملی دندانپزشکی شامل مراحل نظری و عملی است که به صورت مرحله ای برگزار شده و داوطلب پس از قبولی در هر مرحله امکان شرکت در مرحله بعدی را دارد به طوری که شرکت کنند در آزمون ملی دندانپزشکی، تا زمانی که در مرحله نظری قبول نشود امکان شرکت در مرحله عملی را ندارد.

مرحله نظری مرحله تئوری آزمون ملی دندانپزشکی شامل دو بخش علوم پایه و دروس اختصاصی است که سهم نمره علوم پایه 25 درصد و سهم نمره دروس اختصاصی 75 درصد از نمره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط و جزییات شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی + منابع آزمون

شرایط و جزییات شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی + منابع آزمون